torsdag 7. november 2013

Tungt og grått…

med litt sludd er det her i dag, en typisk november dag mao. Trøsten er at om to måneder er vi på rett side av nyttår og kan begynne å lengte mot våren.
Var på Jessheim i går og fikk tak i en haug med farveprøver, har såvidt begynt å planlegge farver i leiligheten .Kjekt å bruke tid på sånt siden det er innevær.
bukett
Bevilget meg en stor bukett med Chrysantemum for å live opp litt inne. Nå er det ingenting som blomstrer i hagen lenger.
10
Noen av blomstene falt av og disse la jeg ut for å få de litt mer fotogene med regndråper.

13

chr våt
Mens jeg sitter her og blogger kommer årets første snøfiller, ca 1 cm ble det. For min del kan den få forsvinne fortere enn svintest…
chr snø 110713
Vi er jo godt ut i november så snø er ikke uventet.
rosa våt
Nå skal jeg se litt på farveprøvene mine, ha en god ettermiddag folkens!

Jeg deltar her: Floral Friday Fotos

8 kommentarer:

  1. Kos deg med inneaktiviter og fargeprøver. Chrysantemumene ble jo riktig så fotogene i ruskeværet:)

    SvarSlett
  2. Fina färger! Det behövs verkligen någonting som piggar upp när vädret är så tråkigt som det har varit. Ha en skön helg! Kram, Gunilla

    SvarSlett
  3. Such beautiful tones of purple. At least you have these beautiful photos to weather the snow season.

    SvarSlett
  4. Kjempe nydelige Chrysantemumer. Koselig med innekos, nå som vinteren ligger på lyr. Kos deg! Klem

    SvarSlett
  5. Hei! Nå er det altfor lenge siden jeg har vært inne på på bloggen din. Jeg har bladd meg opp og ned flere ganger, utrolig mange vakre bilder og farger du viser i mange innlegg. Det er ca. 6 uker til sola snur og det synes jeg er en STOR trøst.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  6. Lovely is your photos.
    Greetings, RW & SK

    SvarSlett
  7. Lekkert fargespill i Chrustantemum'en!
    Nja, snøen kan vente og vente. Trives med en lang, mild høst :-)

    SvarSlett
  8. Så utrolig hyggelig at du er tilbake i bloggland igjen Aud. Har savnet innleggene dine, men fant deg igjen på Instagram. Jeg er ikke så aktiv der inne, men har fått med meg mange av dine vakre makrobilder. Mye som skjer i ditt liv, med flytting til ny leilighet. Spennende tider. Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons