tirsdag 12. november 2013

Litt rosa…

Har gravd i arkivet og funnet frem noen rosa blomster i dag, alle hr jeg publisert på Instagram tidligere.

Nydelig vær ute i dag med sol og blå himmel, fikk tatt noen høstbilder som jeg skal vise i et senere innlegg.
Har vært lat i dag og ikke gjort noe særlig, det kommer en ny dag i morgen…







Dahlia x pinnata ‘Kurrebo’ ikke direkte rosa men veldig lekker.

Dette innlegget er mest for å delta i diverse fotoutfordringer.
Ha en koselig kveld!

I dag deltar jeg her:
Our World Tuesday   Blo-Ma 

14 kommentarer:

  1. Hej Aud!! Beautiful photos, all of them. I particularly like the final two. The Dahlia is fantastic, and the Echinacea is one of my favourite flowers of all :-))

    I'm visiting your page via 'NF Blo-Ma'

    SvarSlett
  2. Her var det mye flott i rosa! Jeg likte veldig godt dahliaen 'Kurrebo'!
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  3. Åh dahliorna fastnar i mitt hjärta, så vackra!

    SvarSlett
  4. Beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    SvarSlett
  5. Underbara blommor alla, men dahliorna är också mina favoriter.

    SvarSlett
  6. Så fina bilder på dina Dahlior. det är inte min älsklingsblomma i min trädgård. den är så fin i alla fall.
    ha en fin dag
    kram Meta

    SvarSlett
  7. What lovely colors you have found!

    SvarSlett
  8. The last three are my favorites of the series...the detail is wonderful. I would love having a grouping of these shots on my office wall they are so pretty.

    SvarSlett
  9. What gorgeous pink flower shots!

    SvarSlett
  10. Så vackra blommor och vilka fina bilder du tar. Jag har tittat på dina blogginlägg en lång stund och bara njutit av allt det vackra.

    SvarSlett
  11. Wow ! These are so gorgeous flowers ! Great photos !

    SvarSlett
  12. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons