tirsdag 5. november 2013

Heisan…

lenge siden sist jeg var her.
Siden hagen er under avvikling har jeg rett og slett ikke hatt noe særlig å skrive om. I stedet har jeg vært aktiv på Instagram, siden fotografering er en av mine hobbyer er fotografering. Noen av dere har fulgt meg der og det er veldig hyggelig.  Nå har jeg endelig fått skrevet kontrakt på leilighet, jeg bestemte meg allerede i februar. Men siden den ikke blir ferdig før i okotober 2014 ble det alså ikke skrevet kontrakt før nå. Det blir lenge å vente, men det skal bli godt å flytte til noe som er mer lettvint.
 Den ligger ca 5 km fra Dal, er en 3 roms på 92 kvm, alt er på en flate, har terrasse på 15 kvm og en bitte liten hageflekk på ca 60 kvm. Litt hage må jeg bare ha. Hadde håpet jeg skulle fått med meg noen av plantene fra hagen her, men det spørs…
Siden jeg ikke kommer til å bo på Dal vil jeg etterhvert kalle bloggen for Audama, samme navn som jeg har på Instagram. Dette får jeg prøve meg frem på, vet ikke helt hvordan man gjør det med URL adressen.

Denne uken er min snille bror her for å hjelpe meg med å male, jeg klarer ikke å dette selv lenger. I morgen skal vaskekjelleren til pers, planen er å få tatt det mest nødvendige for så å få en prisvurdering fra meglere etter nyttår. Huset blir nok ikke lagt ut for salg før etter fellesferien.

Jeg lagt ut en ny link øverst på høyre side til noe som heter Statigram.
Det er “Instagram” for PC og fungerer nesten på samme måte. Kjekt for de som ikke har Smart telefon, man kan logge seg på med Facebook konto.

Kommer til å prøve å titte innom her av og til, om ikke annet for å legge ut  bilder.  
Bildene jeg viser her har jeg hatt på Instagram og alle er tatt med Samsung Galaxy S4.

6 kommentarer:

  1. Hyggelig å "se" deg her igjen :) Følger deg på instagram, der legger du ut mange flotte bilder. Ha ei fin uke, Aud.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du tar! Jeg har ikke smart-telefon, så det var fint å se dem på PC! Lykke til med flytting! Jeg grov opp lavendel fra delvis tæla jord i sånt plantetrau som er på terrasseleiligheter. Den overlevde! Det er hyggelig å ha med noen av plantebarna når en flytter hvis det går :-)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å "se" og "høre" fra deg igjen! Nydelige bilder du har tatt :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder, Aud!
    Så kjekt med både terasse og hageflekk i den nye leiligheten. 60 kvm er nå ikke så lite. Leiligheten er jo stor den også. Skjønner at det kan være ønskelig med noe mer lettvint etter hvert.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige tilbakemeldinger:-)

    SvarSlett
  6. Så bra du ikke blir uten hage :-) Utrolig hva det er plass til....

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons