lørdag 2. mars 2013

Dagens blomster–macro/Today’s flower - macro…

Lørdag og jeg er lat, ikke så fin sol i dag. Det blåser litt så jeg heler ikke å sitte ute for å late meg. Hører på sporten mens jeg skriver her.
Har en liten ompottingsjobb foran meg. Cobean’e jeg har sådd begynner å bli store.
Har oppdaget at jeg har fått utøy på plantene jeg overvintrer inne, ikke så lenge siden jeg  sprayet skikkelig med grønnsåpevann og fjernet aslt som var vissent, det hjalp gtydeligvis ikke.
Slutt på latskapen og sett i gang og jobbe Aud.

Noen macrobilder til diverse fotoutfordringer er plukket frem.Frit mel

Tulipforglemgei

macro hvit pulmonaria

Ballblom

IMG_0032 2

flue i gul bl

Lakserød valmue macro


Linker til: Today’s Flower   Weekly  Top Shot

10 kommentarer:

  1. Veldig mange flotte bilder. Gøy å ta slike macrobilder.

    Ønsker deg en fin lørdag! Kos deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, både vår og sommer i disse bildene. See du har bilder av ruteliljer. Artig å se!

    SvarSlett
  3. Ah lovely to see beautiful floral photography ~ It is still rather cold in New England ^_^

    SvarSlett
  4. Jeg liker ruteliljer veldig godt. Satte ned en del løk av den sist høst, så håper de kommer. Har bodd i Uppland län i Sverige og der var den länsblomst eller fylkesblomst som det blir på norsk. Polkagris tulipanen er og lekker, men nå er jeg litt tilbakeholdende med rødt i vår hage, men spørs om jeg må utfordre meg selv litt.

    Mvh
    Brita

    SvarSlett
  5. Her var det mykje fint å sjå. Nydelige bilder Aud!
    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  6. Sikke lækre fotos - bliver helt vår-syg ved synet, for nu venter jeg bare på, at alle farverne dukker frem igen. Dejligt er det dog at lyset nu tydeligt er ved at vinde over mørket!

    Skøn helg og mange hilsner fra
    Katinka

    SvarSlett
  7. All excellent shots! Loved them all, exquisite flowers.

    SvarSlett
  8. Very beautiful flowers and lovely pictures!!

    SvarSlett
  9. Thank you for coming by sharing your creative photography on Weekly Top Shot #72!

    SvarSlett
  10. Fantastic macro's. Your photos are lovely and they show very beautiful flowers. Thank you for sharing again with Today's Flowers.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons