fredag 8. mars 2013

Årets dille…

er Georginer, da jeg Googlet kom jeg over dette stedet med hundevis av bilder: Dahlia Catalog. Og “snill” som jeg er legger jeg ut linken til dere, men “trøsten “er at de fleste av Georginene på dette nettstedet er vanskelig å få kloa i her i Norge. Frem med siklesmekka og kos dere.

Jeg har funnet masse som jeg kunne tenke meg, her er noen av de:

Bildene er lånt fra katalogen.

 
André

 
Black Jack

Denne under er bare rålekker, skulle gjerne hatt kloa i den.

Bohemian Spartacus

 Hapet Wow

 Jive

Det raste ut en ny bestilling også:
 
DAHLIA 'Santa Claus' 
DAHLIA 'Night Butterfly' 
DAHLIA 'Jescot Lingold' 
DAHLIA 'Dark Spirit' 
DAHLIA ’Black Touch’ 
DAHLIA ’Creme de Cassis’ 
DAHLIA ’Vancover’ 
DAHLIA ’Mom’s Special’ 
DAHLIA ’Cafe au Lait’

Ha en koselig dag

10 kommentarer:

  1. Oj, så mange flotte georginer. Jeg synes ikke de du har bestilt er mindre fine; de er praktfulle. Hadde Georginer for mange år siden, men da hadde jeg gammel kjeller. Vet ikke om de vil trives i kjølerom.... Ha en koselig dag, du og :-) Ser ut til å bli en solrik dag selv om det var 11 minus i dag tidlig.

    SvarSlett
  2. Fantastisk :) Jeg startet dahliadillen i fjor, tror ikke den har gått over i år heller. Jeg tåler ikke se knoller, de bare må bli med hjem ;)

    SvarSlett
  3. Dahlia er så utrolig vakre og blomsterrike. Plutselig kjente jeg nå at her er det bare å komme seg på butikken å få kjøpt seg noen knoller ;)

    SvarSlett
  4. Jo, det var "snillt" av deg å legge ut den linken... ;-) Jeg måtte bare lukke siden og øynene fort igjen. Jeg har aldri bestilt så mye dahlia som i år, så det skal bli moro å se de i blomst. Du får ta mange bilder i sommer av dine da :-)

    SvarSlett
  5. Så mye vakkert ! Bestillingsfingeren kan fort henge seg opp, tror jeg. Godt å høre du har god erfaring med Zimtrade.
    Er spent på barrøttene jeg har bestilt. Riktig fin helg til deg ;)

    SvarSlett
  6. Her var det noen virkelig lekre Dahlia! Kunne godt tenke meg noen av de. Jeg har mine i potter. Da er det lettere å kontrollere sneglene.
    God helg!

    SvarSlett
  7. Uff,uff nå er du i ferd med å gi meg en ny ide. Dette er ikke bra. Jeg har noen rundt meg som syntes det er nok som det er om ikke jeg skal begyne med noe enda mer. :-) men dette så spennende ut, men tåler lommeboka noe mer tro? Men blir det handel på meg, er det din skyld. he he.

    SvarSlett
  8. Og da takker jeg for at du viste meg alle disse skjønnhetene. Jeg skulle jo ikke ha flere diller nå.....

    Klem vivi

    SvarSlett
  9. Åh, de røde er så flotte. Jeg bestilte meg Arabian Night + Chat Noir fra planteriket her. Har noen få fra før, men usikker på om de har overlevd vinteren (I så fall første gang det skjer..)

    SvarSlett
  10. Dette var virkelig en fristelse, for noen farger.
    Takk for tipset, du er snill som bare det!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons