søndag 17. februar 2013

Narsisiss Bridal Crown…

er månedense blomst hos meg.
Narsissis bridal crown2
Den står på kjøkkenbenken i full blomst nå og sprer sin godlukt inne på kjøkkenet.Narsissis bridal crown9
Liker de veldig godt og pleier å kjøpe løker i potte for å ha de inne før de blir plantet ut.Narsissis bridal crown5Denne kremvite varianten med gult øye er jo bare nydelig.
Narsissis bridal crown7
Den er elegant på sine lange stilker og bladene danner fine tuer når den er avblomstret.

Vil du se flere februar favoritter titt innom hos
Anna Vattenkanna.




Linker til: i heart macro   Mosaic Monday  
Macro Monday

15 kommentarer:

  1. Aaa...denne er vakker..og jeg elsker lukten!!
    God søndag:))

    SvarSlett
  2. Så vakker :)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Denne var virkelige flott! Nyt den og kos deg!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Oh so wonderful to see ~ It is snowing again in USA ~ Gorgeous photography of nature's gems! Wow! ^_^

    SvarSlett
  5. Your Narcissus blooms are beautiful. Lovely images! I wish I had a green thumb. Thanks for sharing, have a happy week!

    SvarSlett
  6. Você é feliz por ter essa flor perfumada
    linda!
    tenha uma semana feliz
    Zizi

    SvarSlett
  7. Those frilled flowers are so very different from any daffodil or narcissus I've seen. They are truly lovely!

    SvarSlett
  8. Beautiful. Flowers in the winter are so special.

    SvarSlett
  9. Lovely flowers and a beautiful mosaic.

    Karen

    SvarSlett
  10. Den er bare nydelig!
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  11. Hei, jeg fant deg på Mary's blog, Mosaic Monday, artig å finne norske her :-) Jeg bor i London og skriver blog på engelsk. Det er på denne tiden av året jeg setter mest pris på å bo i London og ikke på Gol, hvor jeg bodde de siste 9 årene før jeg flyttet hit. Har også bodd i Oslo og diverse andre steder. Har en knøttliten , typisk London hage hvor jeg har presset inn så mange planter jeg kan klare :-)

    SvarSlett
  12. Oerhört vacker och den doftar säkert underbart också!

    SvarSlett
  13. Your flowers are beautiful , we are revisiting your beautiful country in April, came here from mosaic Monday ,

    SvarSlett
  14. Fantastiskt vacker! Jättefina bilder!
    Ha en trevlig helg!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons