søndag 20. januar 2013

Show your... #4 Vinter i hagen.

Tid for ny fotoutfording, denne gangen vinterbilder fra hagen.
Her er alle vintermotiver tillatt, men det må være utebilder. Visne frøstander, blomster, blader, trær eller bare snømotiver.
Temaet skulle passe godt til den årstiden vi er i.
Her har det vore kaldt igjen, men jeg tok på meg fuskepelsen, tykke skinnstøvletter, hansker og tok med kamera ut, fikk tatt en del bilder før batteriet streiket.
Her er mitt bidrag:
Trær2
Det er en del bjørketrær på tomtegrensa mellom naboen og meg, gir en del løv om høsten, men det får gå siden trærne gir en del ly. Nederst mot drivhuset står en stor rogn, den er kjempefin når den blomstrer for fullt og får masse bær.Frøkapsler2 Litt morsomme frøstander vises fremdeles over snøen.
Lusthus2     

Lysthuset står stablet sammen borte ved bjørkene, her får jeg en rengjøringsjobb til våren.

Montasje 190113

Det er masse motiver man kan finne i hagen på denne årstiden også. Noen er stygge og andre igjen er vakre, det kommer an på øynene som ser.

1 valmuefrøhode macro
Litt macro må jeg også ha med, en valmuefrøkapsel
og litt detaljer fra lysthuset.Lusthus4
Til slutt et bilde av en dekorkule jeg har stående i bedet ved inngangspartiet. Her skimter dere litt av huset og fotografen som står i snøhaugen, innpakket i fuskepelsen, ser ut som en kule selv, he, he, he.kulebilde nav fotograf




For å være med, legg inn bildet under i innlegget ditt og lag en link til innlegget mitt.

Ukens tema: Vinter i hagen
Neste uke: Show your... Blomster, hage eller natur
 
Vis din...2
Gjør følgende: Sett inn ditt innlegg på  listen ved å  trykke på under listen.
Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til ditt innlegg og epost adresse ( den vises ikke). Du blir også bedt om å velge ett bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg ett som er aktuelt for innlegget som skal være med.

6 kommentarer:

  1. Flotte vinterbilder! Her har du funnet mange fine motiver.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Hei Aud.
    Så fine bilder fra din vinterkald hage, det er fint med vinter også.
    Jeg ser at plantene dine er heldig å har en tykk snødyne i kulden.

    God søndag fra Marit.

    SvarSlett
  3. Så herlig vinterstemning hos deg!
    Jeg tror mitt siste innlegg kan passe...så her slenger jeg meg med:))
    God søndag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig atg du også vil være med, og innlegget ditt passer absolutt inn:-)

      Slett
  4. Så fie vinterbilder av hagen din. Ja, det er jammen kaldt ute no.
    Ha ei god veke.
    MarJE.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons