tirsdag 8. januar 2013

Endelig klarte jeg det...

I helga som var ryddet jeg ut alt som hadde med jul og gjøre.
Det var egentlig godt å få det vekk. Amaryllisene er det eneste som er igjen som minner om jul.
Hadde egentlig tenkt  å lage nye dekorasjoner, men jeg tok en pause, som egentlig skulle være liten foran PC'n.  Men den pausen ble resten av dagen. Begynte å snoke litt for å finne ut en måte å lage en lysbildefilm på. Fant ut at Windows Live Movie Maker var kjekt til det.
Fikk lagd en snutt jeg, med musikk og koste meg med visningseffekter og greier.
Men når jeg skulle legge det over til Youtube var det ikke like enkelt, måtte til slutt gi meg og finne senga.
Nå har jeg endelig klart det, her er snutten.


Minner samtidig om fotoutfordringen hos meg, den er åpen frem til 20. januar.
Jeg har forlenget den for at flere skal få anledning til å bli med.


Håper dere liker snutten, ha en kos dag.


 


Kan ta litt tid før den starter.


6 kommentarer:

  1. Så flott lysbildefilm du har laget! Fin musikk også. Dette har jeg aldri prøvd meg på, jeg tror vel at det er litt vanskelig.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så fin video du har laget, nydelig musikk på den også:)
    Godt nytt år! (litt forsinket)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Så flinke du har vore som har fått til å lage lysbilde album. Nydelig musikk.

    Ha ein fin kveld.
    MarJE.

    SvarSlett
  4. Nydelige blomster og musikk . Godt gjort !

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig respons. Det er ikke så vanskelig å lage selve lysbildene, men det er å få de over på Youtube jeg kløner med.

    SvarSlett
  6. Imponert! Dette må jeg også få til en gang:)
    Flott måte å presentere de fine hagebildene dine på!:)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons