fredag 7. desember 2012

Show your… Fotoutfordring

Beklager at fotoutfordringen ble utsatt, jeg har vært “uten“øyne noen dager igjen.
Legger utfordringen ut i dag i stedet for søndag, den vil være åpen frem til neste søndag,
den 16. desember.
Adeventspynt er tema denne uken.

Hva som er adventspynt kan være så mangt, kranser, lys, stjerner og dekorasjoner er noe. Her er det bare å hive seg med. 
Vis din__3
For å være med bruk bildet over og link til innlegget mitt.
Her er mitt bidrag, en selvlaget adventskrans til døren, det grønne er Thuja.
     
Ha en riktig koselig helg!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fin og koselig adventpynt! Ha en trivelig helg!

    SvarSlett
  2. Dette var gøy! Skal jammen se om ikke jeg kan finne noe før neste Søndag. Fortsatt god kveld. :)

    SvarSlett
  3. Så artig dette var!
    Jeg blir med og er med:))

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons