søndag 30. desember 2012

Mimring i hvitt…

og snart nyttår med nye blanke ark. Mange har sikkert begynt å tenke på hva som skal sås og allerede bestilt nye frø.  Selv har jeg ikke så mye som sett på hva jeg har, venter til over nyttår. Men har i allfalll bestemt meg for å så Asarina og blodbeger tidlig, ble litt sent i fjor og dermed alt for sen blomstring.
Har lagd en liten kavalkade med hvite blomster, noe å mimre over mens man venter på å komme på rette siden av nytt år.
Mont1
Mont2
Mont3
Mont4
Montvår1Mont5

Ha en fortsatt fin søndag.

 

Linker til:

Show your... #2 -  Santas/NisserÅpen frem til 3. jan.

Mosaic Monday


Macro Monday


Evigglade
Evigglade ♥

13 kommentarer:

  1. Åh, her var det mange hvite skjønnheter. Jeg drømmer meg helt bort!
    Ønsker deg ett riktig godt nytt år, og takk for mange koselig innelgg på bloggen din! Takk for mange koselig ord inne hos meg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Nydelig kavalkade du har laga....deilig å drøyme seg vekk til ein ny fin hagesesong.

    Koselig å besøke bloggen din.

    Godt Nytt år.

    Klem MarJE.

    SvarSlett
  3. Gorgeous flowers and images. Lovely mosaics, thanks for sharing! Happy New Years to you and yours!

    SvarSlett
  4. White flowers have a year-round appeal. Your photos are lovely!
    I haven't yet even thought about ordering for next year's garden. I hope I'm not too late!

    SvarSlett
  5. Oh I have not yet thought about next year's garden too much either. These white flowers are beautiful and make a lovely collage. It's snow of a different sort.

    SvarSlett
  6. Pretty white flowers. Happy New Year. Valerie

    SvarSlett
  7. Very beautiful flowers! You took amazing photos! Happy new year!

    SvarSlett
  8. All white flowers are so lovely. Yours flowers make me wish for spring and winter has just arrived. Have a wonderful New Year.

    SvarSlett
  9. a beautiful mosaic of lovely white flowers. Lovely.
    Wishing you and yours a wonderful 2013.

    SvarSlett
  10. Smuk kavalkade.'
    Du og din familie ønskes et godt og lykkebringende nytår.

    SvarSlett
  11. Det var många vita skönheter! Gott Nytt År!

    SvarSlett
  12. Riktig godt nytt hageår til deg! For et nydelig dryss av hvite blomster. Jeg er så glad i den fargen. Myke og luftige lyser de opp blant andre farger i hagen. Gleder meg til å følge deg i 2013.

    SvarSlett
  13. Det var vist den mest elegante af alle kavalkaderne. Wow superflot. Tak fordi du delte din årskavalkade med os på min blog.

    De bedste hilsner
    Eva
    Evigglade.blogspot.com

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons