mandag 10. desember 2012

Godstolen har fått ny drakt…

I år har jeg bevilget meg selv to saueskinn i julegave. De skal dekke godstolen, som begynner å bli ganske så shabby og oppklort av kattene jeg har hatt.
montlenestol
Det ene armlenet er det gått nesten hull på.
Det er et skikkelig monster av en ørelappstol med innebygd skammel. Med disse skinnene får den holde noen år til, inntil jeg finner en ny jeg har råd til.
Ellers har jeg ikke fått gjort så mye hjemme i dag da jeg har vært på farten. Er i hvertfall ferdig ned julehandelen, nå har jeg gitt merg selv husarrest frem til helgen, sånn at jeg får gjort litt hjemme.
Nå skal jeg kose merg med litt te og få med meg resten av håndballkampen. Stor tekopp Indiska
Ha en fin kveld, og det ser ut til at jentene vinner lett over Frankrike :-D

2 kommentarer:

  1. Å så deilige skinn, det står øverst på ønskelista her i år. Kjempeflotte å se på, og deilige å sitte i :)
    Nyt dagene, Aud. Klem fra Tua.

    SvarSlett
  2. Den stolen ser allt go ut att sitta i.
    Ha en fin vecka
    Kram meta

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons