tirsdag 18. desember 2012

Dekorasjoner med mose…

Her har jeg lagd en dekorasjon i et glassfat som står på et stativ. Rundt har jeg brukt thuja, så har jeg lagt oppi mosekuler, kongler og noen avlange dekorasjonskuler i antikk gullfarve. Lysene er ledlys fra Claes Ohlsson, så slipper man å tenke på brannfare. Over har jeg lagt gullkfarvet metalltråd, her ser jeg at jeg må legge på noe mer tråd.
dekorasjon i fat 4 vhitelys2

Et mosehjerte henger på veggen i stuen, her fikk jeg brukt de små røde hjerten jeg har vist i et tidligere innlegg.Mosehjerte m rødhjerter

Røde lys må jeg også ha, ikke de vanlige julerøde, men en mørkere og dypere farve. Bildet juger litt her.Rødadvent m mose2

Et avlangt firkanta sinkfat med mose i bunnen, thujagreiner, kongler, avkuttede kvister og nøtter strødd utover. Vips en grei dekorasjon. Macro rød advent

Rundt sinkfat med blondekant, mose rundt lyset, strødd små kongler utover og delt opp med avkuttedde kanelstenger.
Rundt fat med rødt øys og mose

De små røde kulene er vel ikke kongler. men farvede frøstander av et eller annet skag.Rundt fat med rødt øys og mose macro

Ha en fortsatt fin uke med masse førjulskos.

Her deltar jeg:

Skipperfrua – Midt i uka

5 kommentarer:

  1. Her har du virkelig vært i sving, ja!! Riktig så mye fint :)

    SvarSlett
  2. Hej Hej
    Super dejlig hyggelig inspirerede blog :):)
    jeg har lige meldt mig på "faste læser" rigtig rigtig hyggelig
    mange hilsner
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så fin krans! Du lager virkelig ekte julestemining. Heldige er de som kommer til det i julen:) Tusen takk for at du har lagt Enerhagen på blogglisten din. Det setter jeg veldig stor pris på:)

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har laget. Blir jul hos deg. :) Anne Kari

    SvarSlett
  5. Hei! Skal si du har vært flink. Koselig å pynte litt rundt seg. Jeg har så liten plass å sette sånn pynt. Jeg må bruke vinduskarmer og andre så plasser for å få satt fra meg julepynten. Takk for at du ble med på utfordringen. Ha en god jul og kos deg, klem

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons