mandag 26. november 2012

Ny Fotoutfordring på gang…

hos meg. Dette er noe jeg har tenkt veldig lenge på, skal, skal ikke. Klarer jeg å følge opp en ukentlig? Hvilket link system skulle jeg bruke, link med eller uten bilde? Bør det være tema etter årstiden eller uten noe, og på hvilken ukedag?  Puh, det er mye man lurer på.   Er det en ide å ha avstemming om ukens beste bilde for eksempel?
Jeg har ihvertfall bestemt meg for at den skal være ukentlig på søndager og bare åpen fra klokka 00.00 til 24.00.
Det skal være et tema som passer for årstiden hver gang. Etter å ha testet en del kommer jeg til å bruke Inlinkz.
InLinkz

Linkene vil bli med bilde og de vil være noe større enn vanlig. Dette for at det skal være lettere å kunne se hva innlegget på bloggene inneholder. Bedre også hvis jeg skal legge inn en avstemming om ukens bilde. 

Er dette noe dere kunne tenke dere å være med på
?

Kom gjerne med ønsker og meninger i kommentarfeltet. 

Første søndag i advent vil jeg alså starte opp klokka 00.00.
Tema vil være:
Vis din Advents pynt

Bildet er lånt fra Google

4 kommentarer:

  1. Gode ideer kan omsettes, med det mener jeg at jeg ikke er så god på slike avstemminger og sånt, men ideen om et bilde ukentlig er jo greit, og tanken om et bilde hver dag på min blog er vel bare ønsketenkning. Men jammen skal adventlysa mine festes til fotobrikken, men ikke før til helgen. Og veldig uvant med gullfarge som på illustrasjonsbildet ditt !! Kanskje jeg er gammeldags. Ha en flott uke.

    SvarSlett
  2. Alltid gøy med fotoutfordringer!
    Gleder meg!

    Jeg bruker også Inlinkz på min Helgeglede, men bruker bare tekstlinje-

    Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Det låter kul. Nu är ju kolonin stängd och då får jag ju hitta på nåt annat att göra inlägg om så varför inte. Hoppas jag hinner med.
    Kram meta

    SvarSlett
  4. Så fantasifullt det høres ut og koselig selvfølgelig!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons