onsdag 7. november 2012

Litt rosemimring…

Siden det ikke foregår noe på hagefronten her for tiden, har jeg tatt et nytt arkivdykk, denne gangen alså roser. 
I denne mørketiden kan det trenges å mimre litt med flotte farver og former, og så kan man jo tenne et luktlys eller røkelse mens man mimrer og drømmer. Sammen med noe godt å drikke og fin musikk kan det bli riktig så koselig.

Det er ikke så mange jeg husker navnet på i farten, de jeg husker har jeg satt over bildet.
Bildene er klikkbare.



Graham Thomas
Augusta Luise
Dark Lady
Mandarin
Ferdinand Pichard
Augusta Luise

To harde vintere har gjort at endel av disse har gått dukken. Blant annet Ferdinand Pichard, som er en av de fineste polkarosene jeg vet om. Lukter veldig godt, rikt blomstring og remonterer bra.
Da oppfordrer jeg dere som titter innom i å ta et arkivdykk og legge ut fine bilkder på bloggen. Det er så koselig å sitte å kikke på andrers bilder og mimre.

Ha en god kveld.

5 kommentarer:

  1. Åh, det er nesten så jeg kjenner roseduften! Herlig å titte tilbake på i mørketiden!

    Ønsker deg en fin onsdagskveld! Klem

    SvarSlett
  2. Har du virkelig SÅ mange roser i hagen din? Da må den være aldeles praktfull! Nydelig å se på dem alle!
    -Margit-

    SvarSlett
  3. hei! nydelige og flotte roser. Det var utrolig mange, og så mange du husket navnet på:O) Takk for at du ble med på utfordringa:O) Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  4. Så mange vakre roser du har :) Flott å mimre nå når vinteren er på sitt gråeste og kjeieste.
    Finfin torsdag til deg.

    SvarSlett
  5. Her var det mange flotte roser....herlig å få være med i arkiv dykket ditt.
    Har eit aldri så lite på bloggen min også :)
    Ha ein lun god kveld.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons