tirsdag 27. november 2012

Kjøkkenbordet er okkupert…..

her skal det lages dekorasjoner.
Har vært på shoppingraid i dag, og har fått tak i det meste jeg trenger i første omgang. Eneste jeg mangler er store kongler til den største kransen, som skal henge i inngangspartiet.
kjøkkenbord dekorasjoner1 
Halmkransen har jeg tenkt å dekke med Thujakvister eller mose. Har stusset en storThuja, kjekt at den kan brukes til noe :-)
kjøkkenbord dekorasjoner 5 Ledlys 
Var innom Claes Ohlson også, og husket endelig på å kjøpe Led stearinlys. Fine å bruke i dekorasjoner, synd ar de ikke har de i rødt.
kjøkkenbord dekorasjoner2 
Her er det litt av hvert, klart til bruk, sinkbrettet skal brukes til adventsdekorasjon, isoporkulene skal dekkes med mose.
kjøkkenbord dekorasjoner3 hjerter 
Kunne ikke motstå disse søte små hjertene.

Da er alt klart for en kosedag i morgen.

Minner
om
Vis din__3

fotoutfordringen, som starter hos meg på søndag 2. desember
klokka 00.00.
Tema er vis din adventspynt.

Ha en kos kveld.

9 kommentarer:

  1. Åhh,så koselig bordet ditt ser ut, fullstappet med flotte materialer! Kos deg, Aud! Gleder meg til å se hva du får utav dette :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med bordet fullt med adventsstæsj :) Elsker denne tiden av året, synd den går så fort.
    Ha en nydelig onsdag, Aud.

    SvarSlett
  3. Hei! Oj, her var det masse fint. Så gøy, jeg liker også å holde på med sånne ting. Kanskje jeg må ta meg en tur ut å plukke inn naturting. Kos deg med kranser og dekorasjoner. Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Dette ser virkelig spennende ut! Kjempefint å se på det bordet der!

    ps. var jeg som måtte slette den forrige kommentaren! ble noe feil.Beklager!
    -Margit-

    SvarSlett
  6. Så mye flott som du har handla. Her kommer det til å bli mye fint!

    Gleder meg til fotoutfordringen til søndag!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Det känns som det bara är att sätta igång och låta fantasin flöda!!! Lycka till med pysslet.
    Ha ett bra slut på veckan
    Kram Meta

    SvarSlett
  8. Kan tenke meg at du koser deg med å lage flott pynt til advent. Nyt adventstiden!

    SvarSlett
  9. Hur går det med Fotoutfodtingen??
    Kram Meta

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons