lørdag 24. november 2012

Helgeglede - Å kunne se skjønnheten…

i det visne i hagen nå sent i november er en glede.
Tok en liten runde med kamera i dag, med sambo Frøya i helene.
Det å fremdeles klare å fotografere betyr mye for meg. Det kan bli mange bilder før det blir noe som er brukbart. Det er en artig hobby og jeg vil prøve å utvide fotograferingen til mer enn hage, men har en tendens til å glemme å ta med kamera. Må skjerpe meg her.
rød nype macro

Nypene henger så fine og røde på Lykkefunn, det skinner så flott i dem.
Kaprifol nov12

Knopper på Kaprifolen i slutten av November, bladverket er fremdeles friskt gønt. Ja, ,ja, får neppe kjenne godlukten av de så sent på året :-)
Ecinops Echinops kuler står rundt omkrong i hagen, har ikke hjerte til å kutte de ned. De er så dekorative der de står  og veldig fine å bruke i dekorasjoner. I mprgen skal jeg plukke inn ting og tang  for å lage pynt, fikk ikke soset meg til det i dag. Det er vått ute, men jeg får legge det utover til tørk. Nå er det tiden for å lage jule og vinterdekorasjoner.Roseknopp
En knopp fra
Coral Dawn rakk aldri å springe ut. Den er likevel så vakker der den står. 
Har du lyst til å se flere Helgegleder kikk innom hos Vivi.

Helgegleder   Saturday SHOW OFF

Ha en koselig Helg!

6 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bilder du har tatt. Det har vært veldig mildt nå, så det er fortsatt masse som fortsatt står fint i hagen.

    Kjempe hyggelig at du ville dele din Helgeglede!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Så flotte helgegleder :))
    God helg vidare.

    SvarSlett
  3. jeg har også stor glede av å fotografere i hagen. Føler meg nesten litt naken uten kamera :)

    SvarSlett
  4. Vilka fina bilder. Visst är det lycka att kunna se skönheten även nu i gråaste November. Önskar dig en fin vecka/Gela

    SvarSlett
  5. Hej tittade runt lite här på din fina blogg och hoppas det är ok att jag lägger till dig bland mina trädgårdsbloggar. Blir såklart följare. /Gela

    SvarSlett
  6. Va fint du har tagit vara på de sena höstblommorna.Tycker det är så härligt att det finns kvar ännu.
    ha en fin vecka
    kram Meta

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons