lørdag 20. oktober 2012

Insektbilder…

Har ikke så mye å skrive om, lite blomstring i hagen nå og heller ikke så mye annet å ta bilder av. Hagen begynner å bli grå og trist, akkurat som været i det siste. Det er skikkelig høst, typisk vær for slutten av oktober. Søren vi er snart i november jo. Høsten har gått utrolig fort. Har ikke begynt med noen planlegging med såing eller noe, har bare bestemt meg for å så minst mulig neste år. 
Må prioritere å rehabelitere hagen, etter to år hvor jeg ikke har fått gjort noe.
Kommer nok til å trappe ned litt på denne bloggen siden jeg har fått meg en
Fotoblogg. Prioriterer å være med på forskjellige fotoutfordringer.
Har rotet i arkivet og funnet frem endel macrobilder av blomster med insekt besøk.

gulblsomfugl

sommerfu

galliardiainsekt

echinacea purpura double decker[9]

hvithestemynte

hviechinops 2

Eryngium

humle

Snodig nok så er det mest humler jeg har på bildene her, men i arkivet vet jeg at jeg skal ha andre bilder også, de får eventuelt være til en annen gang.
Ha en riktig trivelig helg dere som kikker innom.

8 kommentarer:

  1. Autumn is settling in for you over there, we have spring here now, warm sunny days, flowers are in bloom, a welcome change after a miserable and cold winter.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott bilder, Aud!
    Blir spennende å følge med på fotobloggen din. Det er kjempe gøy å ta bilder og leke seg med kamera!

    Ønsker deg en kjempe fin helg! Klem

    SvarSlett
  3. Så lekre disse bildene er,
    det er min drøm å få til noe sånt!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder...skulle ønske jeg kunne...får legge meg i hardtrening!

    SvarSlett
  5. Koselig med noen sommerlige bilder nå! Syns nesten jeg kan høre humlesurret.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Jeg skriver kommentaren her, men jeg kom inn i bloggen din via et gammelt innlegg fra 2008. Jeg søkte på "Unni Kuraas - billedvev" fordi jeg nettopp har hengt opp et vevd teppe hun laget på 80-tallet :) Åsså har du nisser som hun også har laget.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons