torsdag 4. oktober 2012

En liten dekorasjon…

har jeg lagd i dag. Hadde egentlig tenkt å lage den større, men fant ikke noe å ha den i. Tok derfor denne lille kurvboksen, som jeg egentlig hadde tenkt å bruke til å ha teposer i. Man tar det man finner :-D 
Høstdek3 041012

Jeg fant litt mose som er fuktet og har brukt bladene og de visne blomstene av spirea son står langs veggen i inngangspartiet
Høstdek4 041012

 Bærene er fra en hvit rogn, og så har jeg jukset og brukt bladene fra Sorbus Dodong. Bladene på hvitrogna var falt av. Hadde egentlig tenkt å bruke røde rognbær men fant ikke en eneste klase. Bladene var heller ikke noe pene, brunsvarte og stygge. Dodongen svikter aldri når det gjelder høstfarve, men bær fant jeg ikke på den til tross for at den blomstret rikelig i sommer.
Høstdek2 041012 Skal ikke så mye til før det blir brukbart.
Tok også endel bilder fra hagen, ganske mange faktisk. Men jeg dumme nautet hadde ikke satt inn minnebrikka ordentlig så det ble ingen bilder. Ja, ja får ta en ny runde en annen dag.

Ha en fortsatt fin ettermiddag.

7 kommentarer:

  1. Så fin den ble , herlige høstfarger.

    Ha en god kveld , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Så fin som denne ble. Høstlige farger og koselig kurv! Det er fint å kunne pynte litt ute, selv om det er høst!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Very pretty flower arrangement. Look forward to your photo's.

    SvarSlett
  4. Åh den vita pärlrönnen är så fin!
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  5. Nydelige høstfarger i dekorasjonen din!
    God helg!

    SvarSlett
  6. Herlige haustfargar.
    God helg til deg:)

    SvarSlett
  7. Så nydelig høstdekorasjon du har laga! Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons