onsdag 3. oktober 2012

En farverik høstbukett…

spanderte jeg på meg selv da jeg var i byen i går. Var til kontroll på Ullevål og alt var bare bra. Og for å feire kjøpte jeg alså denne farveklatten, den lyser virkelig opp på salongbordet.
IMG_0003

Den strikkede duken er gullfarvet og er kjøpt på antikkmessen på Vikingskipet for noen år siden. Kikker alltid etter strikkede duker når jeg er der, har aldri hatt tålmodighet til å strikke brikker selv.
Bukett2

Siden det er vått, grått og trist ute er det fint med herlige høstfarver inne. Hadde egentlig tenkt meg ut for å samle litt materiale til å lage dekorasjoner av, men siden det er vått får jeg vente til det blir tørt igjen. Ble så inspirert da jeg kikket på andres blogger her.Macroguøorangering

Noen macrobilder må til, denne  er virkelig fin med orange midt og gul krage med lys orange kant på kronbladene.

Jeg liker at det er forskjellige farver og variasjoner i sånne buketter.
Tremacro

Jeg ønsker dere en fortsatt fin høstdag, så får vi håpe at solen kommer tilbake snart.

10 kommentarer:

  1. Å så flott , den fortjente du.
    Det er så fabelaktig å få litt farger inn i huset ,det blir man så glad av.

    Maritklem.

    SvarSlett
  2. Nydelig bukett i varme, flotte farger!

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott høstbukett. Det er viktig å feire noe i hverdagen!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Så bra at du feirer deg selv, og med god grunn. Kanskje jeg skulle gjøre som deg, kjøpe meg noen blomster for å feire at jeg har fullført del 1 på veien mot nye tenner !!! del 2 er i februar, og del 3 vet jeg ikke, men ender opp med 5 implatanter (i stedet for gebiss) . Og dette er jo noe som kan ordnes !!! Jo, jeg stikker opp på butikken og kjøper meg noen roser, og en youghurt, siden jeg ikke kan tygge før stingene etter trekkingen i går er grodd. Sukk. Ha en flott høst.

    SvarSlett
  5. Bjørg 47 - lykke til med videre behandling, det blir nok bra når du blir ferdig. Og du fortjenerr absolutt en bukett.

    SvarSlett
  6. Det var ein herlig haustbukett...flotte fargar.
    Så kjekt å ha noko å ver ekstra glad for og feire det med blomster.
    Ha det fortsatt fint.

    SvarSlett
  7. En nydelig bukett som det formelig spruter glede og energi av! Så bra at kontrollen gikk så bra!
    Det er klart en må feire da :)
    Klem!

    SvarSlett
  8. Lekker bukett :)Elsker disse glade høstfargene og i kombinasjon med Gerbera er det smashing.
    Nyt høstdagene.

    SvarSlett
  9. For en bukett, nydelige høstfarger :-)
    Ønsker deg en fin dag, klem Anita

    SvarSlett
  10. Ildfull høstbukett . En riktig oppkvikker!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons