mandag 2. april 2012

Mandagstema–Påske

 

hos Helene med bloggen Alt som er Vakkert.

Her i huset blir det ikke pyntet så mye til påske lenger. Litt gule lys og skiftet løpere og brikker til lysere farver. Brikken på bildet er egentlig en spisebrikke kjøpt på Princess, lys og enkel uten påskemotiv.

Et gult lys, en frodig husfred og noen dill dall dråper som jeg kjøpte for noen år siden, husker ikke hvor. Disse skal egentlig henge i en snor, men synes at de godt kan ligger som dekor sånn som her.påskemont

Skålen som lyset står i er kjøpt på Løten Lys for mange år siden. Den er i messing og formet som et blad, har den i flere størrelser og bruker de veldig mye.

Mandagstema ny logo_thumb[5]-1

17 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet ,helt i min stil.
    Ha en fin påske , klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Koselig pynt!Det er ikke så mye som skal til!

    SvarSlett
  3. Det er egentlig ikke så mye som skal til, for at det skal bli lekkert.
    Takk for titten
    Ha en god påske.

    SvarSlett
  4. En vacker bild på påsk temat. Som ett vykort.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Smuk,smuk påske dekoration.

    Knus og kram herfra

    SvarSlett
  7. Og jeg som troede dråberne var til at spise og så er de bare til pynt ;-) Det ser fint ud .

    SvarSlett
  8. Gule lys gjør seg i påska, husfreden din er så frodig å fin, jeg får de ikke til. Kansje det er for bråkete her i heimen?
    Finfin mandagskveld til deg, klem.

    SvarSlett
  9. Vilket fint arrangemang du skapat, gillar din små glänsande kulor.
    Lotta

    SvarSlett
  10. Så fint påskpynt.
    Jag är sparsam med pyntandet till påsk. också. En kruka mini Nacisser och kanske någon gul duk.
    Vi kommer att tillbringa påsk helgen ute på sommarstället och jag hoppas att vi får fint väder.

    Önskar dig en riktigt fin Påsk.
    Gunilla

    SvarSlett
  11. Kjempe fin påskepynt! Jeg liker også det enkle, men mens ungene får bestemme så må de gule kyllingene få leve ei stund til :)

    Ønsker deg en fin påske! Klem

    SvarSlett
  12. Annorlunda och fint påskpynt!

    SvarSlett
  13. Det räcker med det lilla! Jag har inte heller så mycket pynt längre, annat var det när barnen var mindre. Var sak har sin tid:-) Glad påsk. /Anette

    SvarSlett
  14. Så flott bidrag! Legger meg til som følger hos deg. Har nytt hus, med ubeplantet hage...Til sommeren må vi få gjortnoe med det, og her ser jeg at jeg kan hente inspirasjon. Takk for hyggelig tilbakemelding hos meg. Slik fant jeg deg! ;)

    SvarSlett
  15. Så enkelt och fint! Vacker färg på ljuset!
    /Cika

    SvarSlett
  16. Du har pyntat hela året!! Inte bara till storhelger.
    Precis som jag.
    Ompyntat ÄR det.

    Har startat Ordlös Lördag - du (alla) är välkomna med fotobidrag som uppfyller temat.
    http://ordloslordag.blogspot.se/

    Ha en god påsk!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons