mandag 9. april 2012

Lat innedag…

Siden det har regnet ute i dag har jeg tilbragt en del tid foran PC’n. Koselig å lese andres blogger og se på masse fine bilder.
Jeg har en liten selskapssyk en ved siden av meg, Frøya som liker å ligge  under en lampe jeg har stående ved siden av.
datapus090412

Helst vil hun ligge oppå PC’n når jeg holder på, hun driver å terger og egler litt for å få all oppmerksomheten.

Minner om Give Away’n jeg har gående, trekning er i morgen 10. april, ønsker du å være med kan du klikke deg inn via bildet under. Jeg lukker for deltagelse ved midnatt i morgen. Vinnerene vil jeg opplyse om i løpet av onsdag den 11. april.

giveawanymegny
 
Siden jeg begynte å blogge igjen i februar har antall følgere mer enn fordoblet seg, og det er veldig hyggelig. Takk til alle dere som er innom bloggen min og det er kjempekoselig å få respons på det jeg skriver. Jeg prøver å kikke innom og legge igjen en kommentar til alle dere som har lagt igjen kommentarer her, håper jeg ikke har glemt noen.

Jeg ønsker alle en god natt og en fin dag i morgen.

tulip3

4 kommentarer:

  1. Deilig med en rolig innedag, har hatt en selv. Møkkavær som det er, snøen laver ned og hagen er atter igjen hvit. Hrmmff. Ja, ja, det går nok over.
    Ha ei strålende uke,klem.

    SvarSlett
  2. Av og til gjør det seg med en rolig innedag.
    Så fin pus, med klare blå øynene.
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. En fin pus som vet å gjøre deg det behagelig! Sikkert mye underholdning i den, når den prøver å få oppmerksomhet!
    Takk for din hilsen! Jeg har skrevet på dine "levende prikker" også!
    -Margit-

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Ser det er en "skriveleif" som min datter sier. Skal stå "gjøre SEG det behagelig", ikke DEG!
    Beklager! -Margit-

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons