mandag 12. mars 2012

Våren er her….

Herlig, herlig, den første crocusen fant jeg i sørvestveggen i dag da jeg tok en liten kikkerunde i hagen. Kikket etter snøklkkener også, men de er vanskeligere å se, og pleier faktisk å komme litt senere enn crosusen her.

IMG_3928

Det er fremdeles mye snø igjen, men fortsetter været slik blir det kjempetidlig vår.

Epletreet skulle absolutt vært beskjært, det begynner å skygge for terrassen. Har teleskopsdtang så jeg for prøve en dag når solen ikke skinner så skarpt.

eplretre

Når snøen smelter dukker alt rusket og rasket man ikke fikk fjernet i høst frem. Pokkern så ulekkert,  men det er vår og solen skinner da får man bære over med litt rot.

mot drivhuset

Ha en trivelig solskinnsdag alle som ser innom her.

8 kommentarer:

  1. Krokuser er herlige vårtegn, og tenk når epletreet står i full blomst. Det er riktig så vakkert :0) Flotte bilder :0)

    SvarSlett
  2. Wow, for et flott krokusbilde. Nå er det vår, ja!

    Jeg har også hatt noen flotte dager, og snøen smelter nesten hele døgnet tror jeg.

    Håper vi får beholde sola og denne varmen lenge!

    Ønsker deg en flott kveld.

    SvarSlett
  3. Fin krokkus! Det er så godt når våren endelig kommer!! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Å så härliga bilder :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder av krokus. Jeg har ikke sett dem utsprunget ennå, men med den varmen som har vært i dag, kan det ikke være lenge til. Det er gøy å forme trær, ta etterbilder! De nye skuddene som kommer om sommeren, er lett å fjerne. Det er bare å rive dem bort med hånda. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.

    SvarSlett
  6. Krokus er fine forårstegn.. I har sørme meget sne endnu.
    Tak for din kommentar. :-)

    SvarSlett
  7. Crocus har jeg ikke sett enda nei...et kjærkomment vårtegn. De var flotte de der.

    SvarSlett
  8. Vilken fin crocus.Gillar färgerna :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons