fredag 9. mars 2012

Trøstepremier–Give Away m.m……

Da har jeg vært å fått tak i trøstepremier til Give Away’en min.

Trøst nr. 1
Består av en løper (50x90cm), servietter og en luktpakke. 
 Trøst1

Trøstnr. 2
2 kjøkkenhåndkler, servietter som matcher og en luktpakke.
Trøst2

Hovedpremien- Unni Hafskjolds Våre friske urter  vil få en liten hemmelighet i tillegg.

Jeg kikket på de pottene som har krasjet i dag og Asarina og Blodbeger har spirt. Cleomeæn s¨g jeg ikke snurten av, men alt er jo sådd på nytt så det er vel håp for den også.
Nå skal jeg plante noern frø som har liggi i bløt, kanskje det blir noen fler også.
Ellers driver jeg med arkivdykk for å finne bilde til konkurransen på Moseplassen, og hører på skiskyting innimellom.

Ha en rikti God Fredags kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Så flotte premier du har! De som vinner er heldige. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig premie. Kanskje jeg er heldig og vinner?

    Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons