torsdag 22. mars 2012

Noe jeg ikke pleier å skrive om…


er hus og interiør, men en gang skal værer den første.
Etter en utfordring hos Fabelaktig om hva som er din favoritt nips hiver jeg meg på. Jeg har ikke så veldig mye nips og pynt stående fremme lenger. Men før samlet jeg på både det ene og andre, dette er nå pakket ned og stuet vekk. De siste årene har jeg ikke kjøpt så veldig mye pynt, så yndlings nipset er gjerne det siste jeg har kjøpt.

For en stund siden kjøpte jeg en ugle på Black Design som jeg liker veldig godt.

Ugle

Den virker litt ensom der den står så jeg tenker den skal få  selskap, de har en mindre en også som jeg tenker på å kjøpe, får bare tro de har den igjen.

Jeg har vært på jakt etter en ny kjøkkenklokke en stund, på den gamle er urverket røket. Kunne selvfølgelig bare kjøpt nytt urverk og limt på. men jeg er lei hele klokka. Den ble kjøpt på slutten av 90 taller da det var så moderne med grønsaksmotiver på alt mulig. På tide med noe som er mer i tiden. Og i dag fant jeg endelig en hos Belle Maison på Jessheim.

kjøkkenklokke

Det er ikke kjøkkenveggen dere ser bak klokka., det er terrassegulvet. Hadde for dårlig lys til at jeg fikk tatt et skikkelig bilde på kjøkkenet. Men bakgrunnen passer egentlig veldig bra da.

5 kommentarer:

  1. Hei Aud:)...fantastisk klokke!..og super bakgrunn:))
    Og ugler elsker jeg...så dette var virkelig et innlegg for meg:))
    Takk for hyggelig kommentar og at du liker mine kreasjoner:))

    SvarSlett
  2. Det er veldig gøy med utfordring! Likte veldig godt ugla og klokka var jo bare helt fantastisk. Veldig lurt å ta bilde av den på dette flotte gulvet, for det ble fint!

    SvarSlett
  3. Supert med litt interiør mens vi venter på sommeren. Likte veldig godt den klokka... ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Så gøy at du deltar på utfordringen min, blir så glad vet du :)

    Ugla var nå søt! Klokka var lekker. Belle Maison er min favo på Jessheim.

    Klem&smil

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)

    Den klokka var bare knall fin, kos deg med den når den kommer opp :)

    Ha en fin natt :)

    Klem klem

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons