tirsdag 6. mars 2012

Mandagstema - hjerte

 

Mandagstema ny logo_thumb[5]-1

Jeg har fulgt med på Mandagstema på Helenes blogg en stund,og jeg kommer til å delta av og til.

Jeg har flere “hjertebarn”, her er tre av dem.
S
iden det er vår og solen skimter inni mellom synes jeg det på sin plass med noe gult. Denne Primulaen kommer flittig igjen hver vår.
Det er for tidlig for blomsting her ennå, men kanskje snøklokker og crocus titter frem snart.

Her er en fylt rød Helleborus, Helleborusene mine har jeg stående utenfor kjøkkenvinduet som ligger nordvestvendt. Masse snø der ennå, så det blir nok en stund til jeg får se disse.

julerosehjerte

Kubjellene må jeg vente enda lenger på, men den som venter på noe godt… Denne har jeg valgt som deltager.

hjertelillakubjelle

Ha en fin solskinnsdag!

3 kommentarer:

  1. Kjempe fine hjertebarn. Likte veldig godt bilde av kubjella. Det er så flotte stauder!

    Ønsker deg en fin tirsdag.

    SvarSlett
  2. Vakre bilder av nydelige blomster :)
    Fineste tirsdag til deg.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og blomster. Flott tolket. Ja, vi venter på noe godt nå, våren.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons