fredag 16. mars 2012

Jeg falt for fristelsen….

til å sende en liten bestilling da Sveinv på Hagegal la ut link til nettbutikken sin. Han hadde utrolig mye lekkert, og jeg som ikke skulle bestille noe fra nettet i år.

Følgende ble bestilt:
Papaver orientale 'Harlem'
Gloriosa superba 'Rothschildiana
Gloriosa 'Greenii'
Canna 'Black Knight'
Echinacea purpurea 'Green Jewel – denne har jeg siklet på i mange år. SkaL egentlig ikke ha noen nye stauder, men…

Og når jeg først var i farta gikk det en bestilling til Trine også:
Brugmansia Langenbuscher Garten
Brugmansia Angels Proud

Ellers har jeg sådd endel nye frø i dag, er nesten ferdig med det som skal sås i mars. Har også funnet frem potter til å plante knollene fra i går i.

På dagens hagerunde hadde de første sneklokkene dukket opp Smilefjes
Bedet ved innkjørselen er helt bart og dette skal jeg prøve å få ryddet i løpet av helgen. I høst fikk jeg ikke gjort noe med bedene, og det ser deretter ut. Så jeg har nok å pusle med framover. Får bare ta det etterhvert som det blir snøfritt rundt omkring.
sneklokke2

4 kommentarer:

  1. Oj, nå ramla jeg også inn i nettbutikken til Svein. Der var det mye fint, må nok tilbringe litt mer tid der i helgen.
    God helg, håper du får fint vær til å pusle i det snøfrie bedet!

    SvarSlett
  2. Jeg ramla også inn på nettbutikken til Svein. Og nå skjelver bestillingsfingeren skal jeg si deg. Kommer nok til å sette sammen en bestillingsliste dit ja.
    Takk for koselig besøk i bloggen min og ha en trivelig helg:-)

    SvarSlett
  3. He, he det kan fort ta av i den sjappa ja :-)

    SvarSlett
  4. Nettsidene til Svein er også besøkt av meg, men foreløpig er det bare ønskeliste! Vi får se.....

    Du har jo bestilt masse fint! Det er vanskelig å la være.

    Ønsker deg en fin lørdag.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons