onsdag 28. mars 2012

Give Away hos meg–påminnelse

 Det er fritt frem for alle å melde seg på, trekning er 10. april.

For å være med må du gjøre følgende:

1 lodd - for kommentar her
1 lodd - legge til link på din blogg - bruk bildet i kolonnen til høyre.
3 lodd - for å være eller bli følger av bloggen
Totalt kan du alså få 5 lodd.
Skriv i kommentaren hvor mange lodd du får.

giveawanymegny

Hovedgevinsten denne gang  er Våre friske urter av Unni Hafskjold
+ en hemmeligehet.
Trøst nr. 1
Består av en løper (50x90cm), servietter og en luktpakke
Trøstnr. 2
2 kjøkkenhåndkler, servietter som matcher og en luktpakke

På min runde i hagen i dag såg jeg at Magnolia Stellata står med knopper, og det er ikke så lenge til den blomstrer heller, det er rekordtidlig. Nå prikles det stort sett hver dag, i dag var det Cosmos b. “Pied Piper Blush White” og Zinnia Green Envy som fikk potter.
Den Greske levkøyen har spirt og det er godt med planter i alle pottene, så her får jeg nok fine tuer.
Vinduet på planterommet må stå på gløtt om dagen ellers blir det bakerovn der, tempen har vært oppe i nesten 35 grader. Når det blir så varmt blir plantene lange og slengete selv om jeg jar har godt med lys.
Når jeg var ute i dag plukket jeg med meg en bukett med Crocuser og den står ved Pc’n, da har jeg glede av den når jeg blogger.
crocusbukett 

Ha en fortsatt fin ettermiddag.

4 kommentarer:

  1. Hei:)..jeg vil gjerne være med:)
    Jeg tar 4 lodder og håper på vinnerlykke:))
    Flotte premier du har:)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også gjerne være med!
    Tar fire lodd. Følger gjerne bloggen din :)

    SvarSlett
  3. Jeg blir også gjerne med, Aud! Jeg er allerede følger, og linker til bloggen din via bildet du henviser til =)
    Da blir det fem lodd på meg!

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg vil gjerne være med på trekning. 4 lodd på meg. Tvi-tvi for den heldige...

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons