torsdag 13. mai 2010

Vinneren av Roseboken ble...

Racemosa, gratulerer håper du vil like boken like godt som meg.

Send navn og adresse  til audama alfakrøll online.no, så kommer bok med overraskelse i posten til deg.

Takk til alle som ville være med i lotteriet.

Har flere bøker som jeg vil kvitte meg med og kommer tilbake med lotteri eller konkurranse senere. 
Følg med, følg med…  :D

En stund siden jeg har skrevet noe her nå, har hatt det for travelt ute i hagen.
Var en kjapp tur på plantasjen i dag, der hadde de
Phlomis Russeliana og Salvia Argentea.
De fikk selvfølgelig bli med meg hjem.
S. Argenta har jeg hatt før også, men den er bare to årig og jeg glemte å ta frø, så den gikk ut. P. Russeliana har jeg prøvd tidligere, men den kom ikke opp igjen året etter planting så det var dett. Men jeg gir meg ikke, den er bare så fin. Nå må jeg si natti, natti, skal opp til skikkelig tid i morgen. Ha en strålenden fridag alle som titter innom.

6 kommentarer:

  1. Heldige Racomosa :) Gratulerer! Salvie Agrentea har jeg sådd i år, den er svært villig og har blitt stor og pusete :) Jeg skal bruke den i samplantinger, men har en i et bed fra i fjor som ahr dukket opp i år igjen. Flink!

    SvarSlett
  2. Mente jeg skulle få tak i frø jeg oogså og så selv, men det ble ikke noe av.Men har sådd en liten variuant fra Impecta Salvia argentea "White Birds" i stedet. Den blir bare 20 cm høy.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Racemosa! Flott bok.
    "White Birds" har jeg også sådd, og et par sorter Salvia til som jeg ikke kommer på i øyeblikket! Nå er det endelig sol og litt mer varme ute! I går fikk jeg haget en del, men mer skal bli! Ønsker deg en fin dag, Aud!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren av den fine boka!
    Alltid hyggelig å slappe av i godstolen med en god bok!
    Lykke til med dine nye planter!
    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den heldige vinneren av roseboka :)

    SvarSlett
  6. Jeg har vært helt i ørska, jeg! Har ikke fått med meg dette før nå!!!!! Juhu!!! En stor glede midt i en ellers så bekymringsfull hverdag for tida. Og jeg som aldri pleier å vinne noe!!!! Kjenner jeg mangler endel smilier her...... Tusen, tusen takk, Aud!!!!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons