søndag 25. april 2010

På brukt og antikmessen…

i Vikinbgskipet på Hamar i dag fikk jeg tak i en gammel  utslagsvask. Det har jeg vært på jakt etter lenge. Har ikke helt bestemt for hvor jeg skal henge den opp ennå, ved vannkrana eller terrassen. Bilder kommer senere  når jeg har fått hengt den opp.
I dag har det ikke blitt noe haging, men fikk gjort en del i går, det er mye gjen. Går litt tregt med meg. Tror jeg skal ta bioklipperen å harve over plenen for å slippe en del rakinbg, løvklipp er fin gjødsel.
Denne julerosen som jeg kjøpte på Plantasjen for noen dager siden blomstrer nå, må se å få den i jorda snart.
Jeg har en julerose stående i bedet utenfor kjøkkenglaset, da jeg kikket på den i dag syntes jeg det så ut som den hadde en blomsterstilk. Det får jeg sjekke nærmere i morgen
+

2 kommentarer:

  1. HEI!
    Julerosene er så yndige!
    Ser at den er av de som blomstrer tidlig.
    Så artig at du fant en gammel utslagsvask på Hamar. Selv var jeg så heldig å finne noen bøker; som jeg ønsket meg. Fant også og en søt krakk på loppemarked denne helg.
    Ha en fin uke!
    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig julerose. Og rosa fyllt blåveis? Så kult!

    :)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons