søndag 21. mars 2010

Konkurranse

Etter hvert har jeg  begynt å få ganske så mange blomster og havebøker. Det har hendt at jeg har glemt at jeg har en bok og kjøpt dobbelt opp, fort gjort når man er litt glemsk. En jeg har to av er  Duftplanter for alle sanser.
DUFTPLANTER1
Den  har jeg tenkt å gi bort sammen med en vårlig overraskelse  til den som klarer å gjette hvor mange blomster/havebøker jeg har totalt, et lite tips, jeg har under 200.
 Jeg setter også opp en andre og tredjepremie, disse blir småplanter/frø + en overraskelse. Men hva slags planter/frø er hemmelig ;-)
Er det flere som gjetter det samme, blir det loddtrekning og andrepremie på taperen. Hvis ingen gjetter riktig blir det den/de som har gjettet nærmest som får premie.

For å bli med i konkurransen gjør du følgende:
Gjette hvor mange havebøker jeg har og svare i kommentarfeltet  = 1 lodd
   Lenke til konkurransen i bloggen din = 1 lodd
Legger deg til som følger av bloggen = 1 lodd
Du kan alså få tilsammen 3 lodd.
Fristen er 9. april
Her er en liten omtale av boken:
Det er en liten bok på 64 sider og den er heftet.
Den har omtale av en del duftplanter, samplantinger, plasseringer etc.
Den har beskrivelse av planten, stell, sykdom, opplyser også om den er giftig.
Inneholder også en duftkalender, dvs. den opplyser om blomstringstid og når planten dufter best bl.a.
Her finner du også tips om vanning og overvintring.
En hendig liten bok, fine bilder, lett å slå opp i. 

3 kommentarer:

  1. Den boken så spennende ut. Jeg blir gjerne med på din konkurranse.
    Følger er jeg i fra før og nå har jeg linket.
    3 lodd på meg :-)

    Den pusekatten din er nydelig.

    Her er det vår og blomstene spretter opp, helt utrolig hvor fort det går.
    Nå skal hundene og jeg ut i hagen og nyte våren.

    Ha en kjempe fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Klart jeg blir med! Jeg tar en råsjans og gjetter at du har totalt 123 blomsterbøker ;o) Følger er jeg fra før, og så linker jeg til deg!

    SvarSlett
  3. :-))
    Takk for at du minnet meg på at jeg hadde glemt å gjette på hvor mange blomsterbøker du har.
    Jeg tipper på 156 stk.

    Klem

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons