tirsdag 23. mars 2010

Jada, det snør igjen

Noe annet kunne man ikke vente. Vinteren må gjøre sine siste sprell. Nå laver det ned store snøfiller. Det begynte såvidt å bli litt bart rundt rogna til høyre på bildet. Jeg begynte å få et lite håp om at det ville dukke opp snøklokker snart.
Men Snøen har minket mye, nå får jeg i hvertfall opp verandadøra mi :-). Da får jeg måke en liten plass så jeg kan sitte ute i påska hvis det blir fint vær.
Hadde egentlig tenkt å være hjemme i hele påska, men kommer til å ta  noen dager oppe i Gudbrandsdalen.
En liten påminnelse: Jeg har en liten konkurranse  i gang hvor premien er en bok sammen med en vårlig overraskelse. Det blir også en andre og tredje premie, småplanter + frø og en overraskelse.

Jeg har gjort om noen av kriteriene for å være med,  se forrige innlegg eller bruk knappen på høyre side .
Da håper jeg at flere melder seg på sånn at jeg får gitt vekk boken. 
Tilslutt har jeg noe påskegult som lyser opp, den ble meg hjem fra Plantasjen.

Synes Hawaii roser er så fine, men liker egentlig best de fylte. De er dessverre ikke så ofte i handelen.
Ha en fin dag alle som titter innom.

3 kommentarer:

  1. Huff da, håper det ikke snør mye hos deg! Litt kjedelig når en endelig ser bar mark da...Nydelig Hawairose du har skaffet deg! Jeg har ikke sett gule varianter av den før, den var skikkelig fin! Skal titte på konkurransen din, jeg! ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Nei nei...ikke mer sne. Her har det heldigvis falt som regn. Uff, vi får håpe at været snur så det smelter i en fei. Lekker og spesiell farve på hawairosen din!! Den må jo være en trøst :)

    SvarSlett
  3. Det var på formiddagen det snødde. Det er så mildt ute at det har sunket sammen allerede. Det er vel ca 10 cm som har kommet.
    Hawaii rosa er en god trøst ja ;-).
    Men jeg lengter etter crocus og snøklokker ute.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons