torsdag 18. mars 2010

Claus Dalby


Har fulgt med denne bloggen en stund, men ikke lagt inn link fra bloggen min.
Mannen har en drøm av et drivhus og have.
clausdalby
Haven er med farver og kombinasjoner som absolutt faller i min smak.claushave
Han har også gitt ut en del bøker, har desverre ingen av de selv, men har blitt fristet etter å ha fulgt med i bloggen.
Senere: He, he gikk inn på linken til bøkene og kikket på de han har utgitt.
ADVARSEL det er farlig, man kan bla gjennom hele boka. Og når man ser alle de lekre bildene som er i bøkene går bestillingsfingeren sin egen vei.
Min Krukkehave  havnet i handlevogna hos Tanum.



3 kommentarer:

  1. Mulig det må anskaffes noen bøker her - takk for den ;)Liker også stilen hans og fargekombinasjonene. Åååå, nå vil jeg ha vår!!!

    SvarSlett
  2. Jeg har Min Krukkehave, den anbefaler jeg på det varmeste. Nå venter jeg bare på at han skal slippe Mit Haveliv :)

    SvarSlett
  3. Det vart en bok er også da, _Min Krukkehave såg veldig fin ut.
    Gleder meg til den kommer.
    Er ikke helt enig med han i at man bare skal ha en sort pr. krukke.
    Kommer an på hvor stor krukken er det da ;-)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons