torsdag 25. februar 2010

Takk for omtanken

alle hagevenner.
Det var jo noen kroner som forsvant fra konto’n min. tviler på at banken kommer til å dekke dette siden de klarte å få tak i pinkoden. Skal i hvertfall gjøre et forsøk. Det jeg hadde i kontanter får jeg kanskje dekket via reiseforsikringen.
Bra jeg hadde fri i dag så jeg har fått ordnet ting og tang. Bestilt nye bankkort og ordnet kjøre tillatelse bl. annet.
Jeg sendte  en anmeldelse til Asker og Bærum politidistrikt via internett i går kveld.
Fikk en mail i dag hvor jeg ble bedt om å komme til politivakta og anmelde det der, i og med at jeg hadde sett tyvene.
De sier de prioriterer sånne tyverier, og det er jo bra siden det skjer oftere og oftere. 
Mulig det finnes opptak av tyvene når de tok ut pengene, og det gjorde de sannsynligvis på Lysaker stasjon.
Om jeg klarer å kjenne de igjen er  jeg ikke så sikker på, og tviler på at de noensinne blir tatt.
Skulle de bli det ville jo det være helt supert.
Det er fortærende at det skal være så lett for kjeltringer å oppholde seg her i Norge.

Tross elendigheta så kunne det vært mye verre. Jeg kunne jo blitt overfalt og regelrett ranet. Det skjer jo det også rett som det er. 

4 kommentarer:

  1. Huff, det er så fortvilende når slikt skjer! Jeg ble selv frastjålet lommeboka for noen år siden, da den lå oppi barnevogna! Kontantene er jo så, men verre der det med bankkort, sertifikat og andre viktige "lapper" vi alle har i lommeboka! Håper du får dekket tapet ditt, og at tjuvene blir tatt!

    SvarSlett
  2. Fryktelig! Du har opplevd skrekkeksempelet vi har lest om i avisa. Gå endelig til politiet. Jeg tror på dem at de faktisk prioriterer denne type kriminalitet som er blitt et stort problem i kollektivtrafikken rundt Oslo.

    Håper du får igjen på forsikringen.

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene for at Tjuvpakket blir tatt!

    SvarSlett
  4. Det må ha vært en ekkel opplevelse, godt du er hel og ved godt mot.

    Jeg gleder meg til å følge med spirene dine jeg. Ser du har fått frø i posten og alt. Heldigvis går det mot lysere tider :)

    Hilsen Lisemoren

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons