søndag 21. februar 2010

Har ryddet snø……

så er det unnagjort, glad jeg har freser.
Glemte å kikke i postkassa i går så det gjorde jeg i dag. Der lå frøene fra Summer Hill ;-) Cobea frø ble lagt i vann og skal i jorda i morgen.

Digitalis’n skal også i jorda i morgen.
frøp1
Har oppdatert sålista mi med flere sorter som skal sås i år, er nå oppe i 46 sorter. Maks 50 skal sås, 4 å gå på alså :-)))

Ellers har jeg sitti og soset foran PC’n, puse vesenet lå i glaskarmen og koste seg da sola var fremme. Har lagt teppet hennes der da hun liker å ligge der.
Prøvde å ta bilde men det ble for dårlig pga. skygger.

Nå er det curling på NRK2, Norge – Tyskland, det må jeg få med meg.
Ha en fortsatt God Kveld.

Det var det ikke nei, det var Tyskland - Danmark, damer, og det er ikke så interessant.

1 kommentar:

  1. Jeg er spent på Cobeaførene dine :) Håper du oppdaterer dem etterhvert osm de spirer og gror :)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons