søndag 28. februar 2010

En strevsom og kald fornøyelse

var det å vasse i snøhaugen ut til gamle drivhuset for å sope snø av taket. Mange år siden sist jeg har bakset sånn, snøen rakk til godt over livet.
Ja da, jeg måtte til pers denne søndagen også med å rydde snø. Nå er det nok, vil mye heller ha søndager med fint og mildt vær, sånn at det går an å gå en tur istedet.
Har vært mildt i dag, men stort sett grått ute.
Jeg vil ha sol og drypp fra taket. gamle 
Bildet er fra hagen i dag, epletreet må beskjæres. Har fått for mange opprette greiner. Har det bare for blomstringens skyld, så jeg har ikke vært så nøye med beskjæring. Men det må bare vente til snøen har minket, har et bed under som jeg må være litt forsiktig med.
hagen2
Terrassen er nesten nedsnødd, bildet er tatt ut i gjennom terrassedøra. Den får jeg nok ikke opp på et par måneder ennå.
terr1
Thujaen ble bundet opp i fjor, da den fikk seg noen bøyger pga. tung snø. Det er nok en fordel, ellers hadde den blitt knekt nå.
terr2

Til høyre har jeg lagt inn en liten morsom snutt,  Simon's Cat, Snow Business', absolutt severdig ;-)

2 kommentarer:

  1. Følg gjerne med ja :-)
    God kveld videre

    Kristin

    SvarSlett
  2. Ser ikke ut som du har problem med vinterdekke nei... Har kommet litt her også i helga, men jeg kjenner at jeg tar det ganske med ro nå :) Det er MARS!!

    Flira av den videosnutten. Ganske så kattisk og artig hvordan en kan se hva figurene tenker. Flink :D

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons