onsdag 3. februar 2010

Bestillingsfinger’n har vært på farten…..

Skulle egentlig ikke bestille frø og har klart å holde meg til nå.  Men falt for fristelsen da jeg var innom en blogg i dag. Har siklet på hvit Cobea en stund og kunne ikke dy meg lenger. Dollaren er jo så lav nå at man får en del på kvota.  God unnskyldning det for å bestille litt ;-)
Heliotrope Blue Wonder 
Digitalis 'Milk Chocolate' 
Kennedia nigracans Black Coral Pea, denne er jeg spent på, bønner med sorte/gule blomster
 Kennedianigricans
Cobaea (C. scandens) white cup and saucer vine
Har problemer med linjeskiftene i Live Writer, men finner vel ut av det etter hvert, håper jeg ;-)

4 kommentarer:

  1. Enter for avsnitt, SHIFT+enter for bare linjebrudd. :)

    Jeg sitter på frøfingrene ennå, jeg. :D

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, da vart det seende litt bedre ut :-)
    Så standheftig skulle jeg ønske at jeg var også. Har egentlig mer enn nok frø, men så var den må ha syken da ;-D

    SvarSlett
  3. Hos meg er det nok mer et fravær av "må ha" enn standhaftighet, dessverre. Jeg har faktisk som mål å kjøpe planter i år. :D ( ... i stedet for å så meg ihjæl)

    SvarSlett
  4. Tror vi har vært innom samme bloggen i dag:))
    Jeg hadde også sagt meg ferdig med frøkjøp, men det var til jeg svitsjet innom den bloggen i dag.
    Får håpe frøa våre kommer fort:)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons