søndag 17. januar 2010

Primula

er jo bare nydelige. Her er bilder av gårdagens fangst. De finnes jo i et hav av farver og sjatteringer, bare se på øyet i midten. Jeg sliter hvert år med å få de til å overleve så jeg kan få plantet de ut til våren. De skal ikke tørke ut og liker å ha det litt kjølig. Men jeg synes jeg vil ha de i stua til de er ferdig med blomstringen og der er det varmt. Tja siden det er tilbud på Plantasjen, 5 for 100 kr, kan jeg jo kjøpe flere å ha de i et kaldere rom kanskje. .

4 kommentarer:

  1. De er en kjærkommen påminning om at våren nærmer seg. Måtte innom plantasjen på fredag for å kjøpe meg noen selv. Ida og jeg( min datter på fem) koste oss med å velge ut de fargene vi likte best.
    Måtte ha såjord og frø til løvemunn også. Endelig i gang!

    SvarSlett
  2. Nei ikke løvemunn, men blodbeger hodet er visst i dvale også.

    SvarSlett
  3. Nydelige:))
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  4. Får vårfornemmelser. Deilig :-)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons