lørdag 16. januar 2010

Måtte bare ha..

litt vår i huset og var en kjapp liten tur innom plantasjen og kjøpte 5 primulaer i diverse farger. De står nå i en liten kurv på salongbordet og lyser opp i stua. En pakke gresk levkøy ble også med, husket at jeg sådde de siste førene i fjor. Den er bare en må ha plante, den lufter bare helt himmelsk om kvelden. Har skumle planer om begynne å kikke på hva jeg har av frø i morgen, må begynne å tenke på hva jeg skal så av sommerblomster. Skal egentlig ikke kjøpe noen flere frø, har mer enn nok fra før.
Men så var det de som man bare må ha da. sign smileys

1 kommentar:

  1. Primula`er er nydelige, ikke sant? En blir rett og slett glad av å ha de i hus! Jeg må nok løpe og kjøpe jeg også! De hadde på Spar, så jeg, i tillegg til flotte Clivia`er! Men det skal jeg nå ikke ha, tror jeg ;o)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons