søndag 31. januar 2010

Såliste 2010

Har begynt å se gjennom frøene mine her er foreløbig såliste
Alcea rosea var nigra The Watchman
Alcea rosea Chaters White
Amaranthus caudatus Red Octopus
Antirrhinium majus nanum Snowflake
Asarina antirrhiniflora
Asclepias incarnata Ice Ballet
Brassica oleracea Nero di Toscana
Capsicum annum Black Pearl
Centrosema(Clitoria) Virginianum denne har jeg sådd før også, men den tørket ut for meg.
Cosmos bipinnatus Pied Piper Red
Haloragis Erecta Wellington Bronze lekker i samplantinger
Lathyrus odoratus skal lukte nydelig
Matthiola longipetala lukter himmelsk om kvelden
Nicandra physalodes variegata denne er blitt en må han plante hvert år. Er ikke frøekte så her kan det bli planter med bare grønne blader også.
Orlaya Grandiflora lekker sammen med roser
Perilla frutescens var Crispa Purple nydelig i samplantinger
Ricinus communis 'Impala må ha plante, lurer på om jeg skal skaffe meg frø av en som har mørkere blader.
Verbena Bonariensis
Zea mays Japonica" lekkert bladverk

1 kommentar:

  1. Åja, her var det jammen mye lekkert! Nydelige bladplanter!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons