onsdag 7. januar 2009

I want me a cat again/Jeg ønsker meg katt igjen.......

Have up to 4 years ago had cats for over 20 years and have begun to think about getting 2 new. Will have 2 because I would prefer to have Birmans and they do not like to be alone, therefore, two cats. It's Birma I had earlier too.

Har inntil for drøye 4 år siden hatt katter i over 20 år og har begynt å tenke på å skaffe meg 2 nye. Vil ha 2 fordi jeg helst vil ha innekatter og de trenger selskap.
Birma er en herlig rase med et utrolig godt gemytt, lekne og selskapelige.
Jeg får fortsette med å kikke på hjemmesidene til oppdrettere og tenke på saken.

The picture's is not my cats, but taken from Google/Bildene er ikke av mine katter men hentet fra Google. Is it any wonder that we fall for this beautiful creature?
Er det noe rart at man faller for denne nydelige skapningen?

9 kommentarer:

  1. Vilka fantastiskt fina katter jag förstår att du faller pladask.


    Ha det Gott
    Gunilla

    SvarSlett
  2. Det er nydelig katter, ja. :)
    Når det gjelder rasekatter har jeg helt og holdent falt for Britisk Korthår etter å ha opplevd to stykker i en nabos eie over tid. Men hjertet mitt er fremdeles hos gamlepusen - Ginger - . Diger, rødbrannet, kastrert sak, snill og god og riktig en brelepus. :)

    SvarSlett
  3. Ja, Britisk korthår er også fine ;-), men det er og blir Birma som er min type katt. Etter å ha hatt denne rasen i nesten 20 år kan jeg ikke tenke meg noe annet.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte katter! Nydelig rase, har kikket på de flere ganger.

    SvarSlett
  5. Love cats of all kinds, so I wholeheartedly agree with you getting several cats. Congratulations on the new-arrivals. (I can't tell if you have them already or not.)

    SvarSlett
  6. The cats are gorgeous! They must have wonderful personalities for you to want two.

    May you have your cats again!
    Best wishes,
    Cameron

    SvarSlett
  7. Jag är också utan katt just nu, och jag funderar också på att skaffa en ny. Men jag har fallit för rasen ragdoll - de är såååå fina! /Helen

    SvarSlett
  8. Adorable, and beautiful at the same time;) I guess they must have a good temperament for you to want two of them! It will be nice, though-so they can keep each other company. I hope you get them soon:)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons