onsdag 14. januar 2009

Award

I got this awards from a blog friend, and will give it further to 8 others.

Denne fikk jeg fra Vigdis/Vicky, tusen takk det var veldig hyggelig.
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".
Nå ser jeg det er veldig mange som har fått denne, så jeg vil gi den videre til noen som(jeg tror) ikke har fått den.

Lines Hageskriblerier
Twins hage
ToneM
Orchis' blog
Løvli, livet på landet - Hønemor
Sigrids Hadelands hage
Elsas blogg
Mari Anne helt på jordet
This video, I will share with you, beautiful dream music and photos. Listen to music and view photos and dream you away from the cold and snow.

Denne vieoen vil jeg dele med dere, nydelig flyte/drømmme musikk og fine bilder. Hør på musikken og se på bildene og drøm dere bort fra kulden og snøen.

9 kommentarer:

  1. Så koselig at du har glede av å lese bloggen min Aud, det setter jeg virkelig stor pris på :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Aud! Jeg er ofte innom bloggen din og har stor glede av å lese den.
    Tror neppe jeg får videresendt noen award før til helga, ettersom vi plages en del med nettforbindelsen i heimen.

    SvarSlett
  3. Beautiful video. Congrats on your award. You deserve it.

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk, Aud! Dette var en gledelig overraskelse! Kunne du være så snill å forklare hvordan jeg legger den inn i bloggen min? Er litt ny på dette med blogging, skjønner du... :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for award, Aud. *klem*

    SvarSlett
  6. Tusen takk, nå ble jeg glad. Eh-jeg lurer også på hvordan jeg får den inn hos meg?

    SvarSlett
  7. Dear Aud,
    You do deserve that award! You have been a sweet blogger:)
    Do you know what? Someone very nice gave ME that award too...and I felt so honored, but I was kind of embarrased to put it on my blog! Then I thought about it--and I put it there:) I haven't put the text that is supposed to go with it 'cause I don't feel I should say all that stuff about myself...oh well, maybe I will do it:/
    You should definitely get a cat!! Or, 2 cats!
    Jan

    SvarSlett
  8. Congratulations on your award Aud!

    Thank you for sharing the beautiful video. It was very peaceful. I especially enjoyed the butterflies on the lantana.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons