fredag 12. desember 2008

Jeg fant, jeg fant............

siden jeg ikke har funnet igjen heklenålen min (se forrige innlegg) surfer jeg på YouTube og tilfeldigvis kom jeg over denne låten: The First Time Ever I Saw Your Face. Den er skrevet av Evan MacColl. Første gang jeg hørte den var med Roberta Flack i Clint Eastwood's film Play Misty for me. Hadde "glemt" den, men syntes den var så nydelig. Jeg surfet litt på tittelen og da kom jeg over Leona Lewis, som også synger den, og hun er neimen ikke borte hun heller. Her er begge versjonene, hvem som er best? Lytt og døm selv. Roberta Flack Leona Lewis Men det jeg skulle frem til er denne med Elvis der han synger den i duett med ett kvinnfolk med en grusom stemme. Versjonen er helt gyselig, at det går an å ødelegge en låt sånn> Elvis har ikke stemme for denne låten i hele tatt synes jeg.

1 kommentar:

  1. Hej kul att jag hittade din blogg. Jag skall kika in igen .

    Ha en trevlig Lördag

    Gunilla

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons