onsdag 1. oktober 2008

Oktober............

alleredelove smileys. Hvor ble det av august og september? De forsvant fortere enn fortest.ashamed smileys Har kankje noe med alderen å gjøre at tiden går så fort. I dag blir det inne dag tror jeg, av og til må det gjøres litt inne også, fjerne noen hybelkaniner f.eks. Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org. Ellers kan jeg tenke meg å snoke litt foran Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org. Nei'da ikke noe frøkjøp.Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org Og så kan jeg tenke meg å sløve litt foran , får vel slenge inn litt i denne Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org også inni mellom. Kanskje jeg tar og bløtlegger meg selv i kveldinga også . Ja, det tror jeg er passelige sysler i dag.
*

7 kommentarer:

  1. Det å sulle rundt i hagen med katten på slep disse herlige høstdagene i midt-norge, er flott!
    Skjønte det kanskje ikke er så bra vær på østlandet, når de i Dagsrevyen i går sa når værmeldingen kom "at det ser ikke lovende ut". For der tror de Norge slutter ved Dovre ´-)
    Takk for kommentar i min blogg! Og ditt siste innlegg minner meg nesten om en rebus. Lager sånne til datteren min på mms(?)så hun skal gjette ut fra bildene.

    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  2. Har du fått smileys ;-)
    (huff, har ikke ferie og kan styre med sånt...)

    SvarSlett
  3. Your flowers are beautiful in any language - and John Lee Hooker, Keith Richards, and Eric Clapton - you made my day! Thank you for sending me Danish Joy!

    cathy

    SvarSlett
  4. Kathryn/plantwhateverbringsyoujoy.com2. oktober 2008 kl. 04:43

    Lovely autumnal video--captures the melancholy of Scandinavia, no? ~ I could see as backdrop for Bergmann. Glad to have another Norwegian at Blotanical. Welcome. (My maternal greatgrandmother was from Norway.)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder. Ser av forrige innlegg at du tenker å kaste potter. Dersom det ikke allerede er gjort, vil jeg gjerne overta noen. Send meg en PM når hagegal er oppe igjen. (Nick: Mari Anne) Jeg kommer og henter og vasker gjerne potter. Jeg skal nemlig så neste år. En god del tror jeg.

    SvarSlett
  6. Hello! thanks for calling by. The Rose is one of David Austin's English Roses; 'Lady Emma Hamilton'. Thought I would let you know in case you wanted to try in in your own garden.

    Zoë

    SvarSlett
  7. Thanks for saying 'hello'. Always a joy meeting new garden bloggers ... it has been an interesting adventure popping in and viewing your great photos.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons