onsdag 8. oktober 2008

Have I become senile.............

holder på å bli en smule senil i toppetasjen.
Nå har jeg rotet bort fjernkontrollen til steroanlegget.
Har lett høyt og lavt.
Bort roting av typen jeg skulle bare...... ett eller annet.
Og så har jeg da lagt den på et pokkern så lurt sted.
Den er ganske så tung, smal og lang, så jeg har ikke lagt den mellom blader eller noe annet dill.
Ja, ja, det som ikke er kastet eller stjålet dukker alltid opp igjen, før eller senere.
Skulle helst ha dukket opp før da.....
Jeg blir en smule forbannet på meg selv, surrehuet jeg er.

6 kommentarer:

  1. Lett kjennbart Aud, vi er nok fleire i samme båt. Hos meg er det som regel klokke, nøklar eller hageredskapen som ikkje er å finne der eg trur det skal vere !

    SvarSlett
  2. Hmm, vi har greid oss med en kanal noen dager siden fjernkontrollen er borte her og. Den dukker alltid opp igjen, så jeg tar det med ro.

    SvarSlett
  3. Velkommen i klubben :-)
    Jeg kan gå med en ting i hendene, og plutselig er den ikke i hendene mine lenger, og ikke er jeg sikker på hvor jeg har lagt den fra meg heller. Egentlig litt skummelt til tider, synes jeg :-\

    SvarSlett
  4. Har du sett på badet?
    Under sofaputene?
    I gangen eller i et rom med overgang til en annen etasje?
    Ved kaffetrakteren?
    Oppå pianoet (hvis du har)?
    I cd-hyllene?
    I dvd-hyllene?
    I skittentøyet (kan ha ligget i en lomme en gang)

    Jeg er mester på å tulle vekk ting, og ,å ofte ringe husbonden på jobb for å høre hvor tingene mine er. Han vet det av en eller annen grunn...

    SvarSlett
  5. Kjenner til dette ei med. Greit når mobilen er vekke, den kan da gi lyd fra seg når jeg ringer den.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons