mandag 15. september 2008

I morgen, i morgen.......

da skal jeg se til å få gjort ting og tang ute. Men først skal kjerra på EU kontrollFree Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org
Har fått vaska den i dagFree Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org
Så skal jeg gjøre litt i hagenFree Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org Rydde i bedet ved inngangspartiet Rydde i steinbed under furua, dvs, fjerne furunåler og kongler Hvis det ikke begynner å regne, spraye med Roundup i singelen Rydde vekk sommerblomster
Tror jeg Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org
Det kan jo hende jeg plutselig finner på noe annetFree Smilies courtesy of www.GreenSmilies.com

1 kommentar:

  1. Nå er jeg spent. Fikk du gjennomført planene dine eller fant du rett og slett på noe annet?

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons