søndag 7. september 2008

En liten meningsmåling

Jeg har vært innom ganske så mange blogger de siste dagene. Det er noen som har musikk på bloggen sin, og det kan være en koselig det. Alt etter som hva som er lagt inn selvfølgelig, men liker man ikke det hører kan det rett og slett være grusomt. Har selv fundert en tid på om jeg skulle legge inn fast musikk, men har funnet ut at det skal jeg ikke, ettersom smak og behag er så forskjellig. Derfor har jeg lagt inn en videosnutt på siden her hvor jeg legger inn låter av mine favoritter , da er det opp til deg om du vil høre på musikk mens du ser på bloggen min. Liker du ikke det du hører er det enkelt å slå av. Jeg har lagd en liten meningsmåling på siden her, fint om du tar deg tid til å svare på den. Kan være interessant å se hva andre mener om dette også.
Dagens låt er Ballerina av Van Morrison, en nydelig låt, litt trist og nostalgisk.
-
Solhatten blomstrer så fint i bedet under epletreet nå.

3 kommentarer:

  1. Solhatt er jo bare helt nydelig. Har prøvd den her, men ikke fått den til å overleve vinteren. Men jeg prøver igjen, til neste år tenker jeg. :))

    SvarSlett
  2. Det er en H5 plante, mulig den må dekkes hos deg?
    Den er i hvertfall verd prøve, en nydelig høstblomst.

    SvarSlett
  3. For sikkerhetsskyld har jeg slått av lyden på PC-en. Blir så forskrekket over lyder jeg ikke har bedt om. Ellers har du en flott blogg og positivt med undersøkelsen.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons