søndag 14. september 2008

Det er kaaaldt.........

Uff det er så huskaldt om kveldene nå. Og hvor ble det av finværet som var meldt i helga? Var ikke så værst i går ettermiddag, men i dag kaldt og grått.I dag har jeg tatt inn alle fuschiane, ribbet de og sprayet de med en blanding av atamon og grønnsåpevann. Det samme gjorde jeg med de minste bruggene.Så spørs det da hvordan det går med overvintringen. I vinter må jeg bruke gangen på loftet og gjesterommet. Tar meg ikke råd til å ha på varme i drivhuset i vinter. *
Her er litt solskinn.
* Bildet under ble tatt i fjor høst, det er av en solsikke og Chenopodium giganteum, begge hadde selvsådd seg. Av Chenopodiumen vart det rene jungelen, i år kom det heldigvis ikke en eneste plante av den, tror den er to årig.

1 kommentar:

  1. Flotte farger å varme seg på der!

    - ellers har jeg fyrt lenge jeg, morra og kveld! - Har hus til å gjøre det - ennå!!!!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons