torsdag 4. september 2008

Dagbøkene på Hagegal............

skal etter hvert nedlegges. Og for mange er det trist, selv var jeg på vei bort derfra i og med at jeg har laget meg en blogg her. Tror nok at mange vil synes det like greit med en blogg når de etter hvert har blitt kjent med mulighetene som finnes. Jeg har laget en oversikt over de fra Hagegal som jeg har funnet bloggen til, for at jeg enkelt og greit skal kunne følge med dere ;-) Er det noen som ikke står eller ikke vil stå på oversikten så legg igjen en kommentar her.
*
Galliarda med besøk

3 kommentarer:

  1. Hvordan får du dagboka så stor og bred? Redigerer du html-innstillinger, eller? :-)Vicky

    SvarSlett
  2. Vet du det husker jeg ikke, fikk det til etter å ha rotet meg frem på malene. Har lagd meg en testblogg hvor jeg prøver meg frem.

    SvarSlett
  3. Hallo, Aud :-)
    Jeg ser du ikke har min blogg på lista di. Jeg skriver nå ikke bare om hage, da - men skulle du være lysten på å innlemme meg, er adressen:
    www.hagenpahytta.wordpress.com

    mvh
    Britt Åse

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons