onsdag 10. september 2008

Høstbilder

En liten test for å se om jeg får til bilder ved siden av hverandre. De er i ulike størrelser da de er beskjært og fikset på. Får ta å ordne PC'n så jeg får installert Live Writer. Har vært litt for ivrig når jeg har tatt å ryddet i filer så jeg har slettet noe jeg ikke skulle. Dermed får jeg ikke lastet opp PDF filer eller Live Writer. Det finnes så mange muligheter når det gjelder å få lagt inn duppeditter her. Neste jeg skal prøve på er å få lagt inn smiley og video i innlegg. :-) Bildene er klikkbare.

4 kommentarer:

  1. Her var det mange fine høstfarger å se. Den nr. 3 fra bunnen, er det en akeleie variegata? Sådde et par sånne jeg fant i frøboksen, og dette er virkelig dekorative planter syns jeg.

    SvarSlett
  2. Ja det er det, husker ikke hva den heter i farten ;-)

    SvarSlett
  3. Det bladverket på den akeleien var da flott. Jeg hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle så veldig mye i vinter, men jeg lurer meg på om ikke jeg må skaffe meg den. Er utrolig svak for varigert bladverk :-)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons