søndag 13. juli 2008

Samplanting

Mente jeg skulle fått tatt en del bilder i dag, men batteriet gikk tomt.Batteriladeren har jeg selvfølgelig lagt på et lurt sted, får lete videre i morgen.
*
Pallekarmbedene begynner å bli frodige nå, her er et bilde.
Bak fra venstre er en ridderspore, Clematis Viticella Etoile Violette,
nederst til venstre blant akeleiebladene er en rosa fattigmannsorkide, bak denne er Rosa Leonardo da Vinci, frøhoder av Allium, midt foran er en hvit revebjelle, til høyre for denne en hvit sommersalvie, foran Salvien skimtes såvidt en rød Nicotina, bak disse Rosa Dark Lady og foran helt til høyre skimtes en hvit Isop.

4 kommentarer:

  1. Meget vakker samplanting. Jeg var litt sent ute med det jeg har dyrket frem selv så jeg er spent på om det blir noe av. Får håpe på en lang fin høst. Skal skaffe meg flere studer også etterhvert men kan ikke ta alt på en gang.

    SvarSlett
  2. Du og du for ein vakker hage du har! Eg har kikka gjennom heile bloggen, masse fint :)

    SvarSlett
  3. Liker godt toppbildet ditt :) Samplantinger er spennende og jeg er ikke særlig flink ennå. Samler inspirasjon hos andre, f.eks. deg! Liker godt bladsamlingen din og rosene er jo bare helt herlige. Hanne

    SvarSlett
  4. I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

    Sorry for offtopic

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons